W hotelu Regina firma Artimed i Polytech zaingurowały ogólnopolską kampanię na rzecz bezpieczeństwa implantów piersi. Misją kampanii jest rzetelna, profesjonalna informacja w tematyce chirurgii plastycznej i odtwórczej piersi. Na spotkaniu, w którym wzięło udział ponad 60 czołowych chirurgów plastyków i onkologów z całej Polski, wręczono prestiżowe dyplomy lekarzom zaangażowanym w tę wyjątkową edukacyjną akcję. Gościem honorowym i prelegentem był światowej sławy chirurg plastyk dr Patric Tonnard oraz Vivian Thompson dyrektor do spraw sprzedaży Polytech.

Nasza kampania została dostrzeżona i doceniona przez media. Ukazało się na jej temat wiele publikacji prasowych, między innymi w Cosmopolitan, Shape, Party, Edenie.

Bezpieczeństwo, świadomy wybór i światowe standardy opieki pooperacyjnej, to głowne tematy, które w ramach naszej akcji omawiała w TVN Style w programie Agnieszki Szulim „Stylowy Magazyn” prezes firmy Artimed Dominika Antepowicz. Z uwagi na skalę i wagę tego przedsięwzięcia magazyn Cosmopolitan i Radio Polska Live objęły naszą kampanię swoim medialnym patronatem. W trakcie konferencji partnerzy akcji: chirurdzy plastycy, onkolodzy w wywiadach z redaktor Beatą Łapińską dla różnych stacji telewizyjnych z wielką determinacją podkreślali rolę rzetelnej, profesjonalnej informacji podczas konsultacji z pacjentkami. Na konferencji były obecne cztery kamery telewizyjne, niebawem ukażą się następne publikacje dotyczące kampanii „Pytaj i czuj się bezpieczna”.

Strona kampanii: www.czujsiebezpieczna.pl